محل گیج روغن گیربکس اتوماتیک 206

گیربکس اتوماتیک AL4،نصب شده بر روی خودروهای پژو 207،206،مگان،ال نود،ساندرو،C5،پژو 407،رنو گپچر و ...همانند بسیاری از گیربکس های روز دنیا فاقد سیخ(میل)گیج،جهت بازبینی سطح روغن گیربکس اتوماتیک است.و تنظیم سطح روغن گیربکس از طریق پیچ تنظیم و در حالت موتور روشن میسر است.

البته لازم به ذکر است که روغن گیربکس بر خلاف روغن موتور هیچ گاه بخار نشده و تنها در صورت نشتی روغن گیربکس از وسط پوسته و یا از کاسه نمد ها میزان روغن موجود در گیربکس کاهش می یابد و  نیاز به سرریز دارد.

محل گیج روغن گیربکس اتوماتیک206|اتوماتیک کار

نشتی روغن گیربکس اتوماتیک

از کجا نشتی روغن گیربکس را تشخیص دهیم؟

اگر نشتی روغن در زیر درب  موتور(کاپوت) و سمت راننده باشد،نشانی از نشتی روغن گیربکس خودروی شماست.

در گیربکس اتوماتیک 206 محل هایی که امکان نشت روغن را به وجود می آورد به شرح زیر است؟

1-نشتی کاسه نمد پلوس بلند یا کوتاه

در صورت نشت روغن از کاسه نمد ها نیازی به پیاده سازی گیربکس نیست و این نشتی بصورت درجا و با هزینه ای بین 250تا 400هزار تومان بسته به نوع  و جنس کاسه نمدها قابل رفع است و زمان انجام کار با توجه به ترافیک کاری بین 40دقیقه تا 1ساعت متغیر است.

2-نشتی از اورینگ سنسورهای گیربکس اتوماتیک 206

در صورت نشتی از سنسورها،کلیه ی سنسورهای نصب شده بر روی گیربکس اتوماتیک 206 باز شده و تمامی اورینگ ها تعویض می شوند(عزیزان توجه داشته باشید که استفاده از چسب آب بندی،جهت آب بندی سنسور ها بسیار کار غیر اصولی است و تنها راه توصیه شده استفاده از اورینگ هایی از جنس وایتون است)هزینه انجام این کار که بصورت درجا بر روی خودرو و با قرار دادن خودرو بر روی جک بالابر امکان پذیر است بین 400تا 650هزار تومان است و تقریبا نزدیک به نصف روزی از شما  زمان خواهد گرفت.

3-نشتی از کاسه نمد توربین

یکی از مواردی که در صورت نشتی تنها با پائین آوردن گیربکس قابل حل است،نشتی از کاسه نمد توربین یا اویل پمپ گیربکس است.

در اینصورت شما برای رفع روغن ریزی نیاز به یک روز کاری زمان دارید تا با صرف هزینه ای نزدیک به 900هزار تومان گیربکس اتومبیل خود را رفع عیب کنید.

4-نشتی از واشر وسط پوسته

یکی از بد ترین حالات روغن ریزی،روغن ریزی از واشر های وسط پوسته می باشد.

در این حالت علاوه بر پائین آوردن گیربکس نیاز به دمونتاژ کامل گیربکس می باشد و با توجه به هزینه های سنگین قطعه(واشر وسط پوسته)که از جنس فلزی خاصی تهیه شده است هزینه ای بین 800هزار تومان تا 1.2میلیون تومان را به شما تحمیل می کند و زمان مورد نیاز برای انجام این کار نیز بین 1تا 2روز است.

((تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک با یک سال ضمانت))

((رفع نشتی روغن گیربکس اتوماتیک با یک سال ضمانت))

((تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه))

**عزیزان رفع نشتی روغن گیربکس اتوماتیک در مجموعه ی بیمارستان خودرو با شش ماه ضمانت نامه کتبی قابل انجام است.و عزیزان جهت مراجعه می توانند از طریق سایتwww.carhospital.coو یا شماره تماس 09120727252 اقدام به نوبت گیری نمایید.**

مرکز فروش روغن گیربکس اتوماتیک

ستارخان،جنب آتشنشانی،خیابان نیرو

09120481581

محل گیج گیربکس 206 اتوماتیک|بیمارستان خودرو

 

محل گیج روغن 207 اتوماتیک،محل گیج روغن گیربکس ساندرو،محل گیج روغن گیربکس ال نود اتوماتیک،محل گیج روغن گیربکس اتوماتیک مگان،محل گیج روغن گیربکس سانتافه،محل گیج روغن206اتومات،گیج روغن 207 اتومات،گیج روغن گیربکس،گیج روغن گیربکس مگان،گیج روغن گیربکس 206،گیج روغن گیربکس 207