گنجایش روغن گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس

مقدار روغن گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس

روغن گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس

گنجایش روغن گیربکس H30 CROSS

Gearbox H30 CROSS Replacement Oil

گنجایش روغن گیربکس H30 کراس

گیربکس نصب شده بر روی خودروی اچ سی کراس(H30 CROSS)از تولیدات شرکت AISIN ژاپن می باشد این گیربکس شباهت بسیار زیادی به گیربکس نصب شده بر روی خودروی تویوتا یاریس دارد .حجم کامل روغن گیربکس اتوماتیک مورد استفاده در این خودرو 5.6 لیتر می باشد.

کیلومتر تعویض روغن گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس با توجه به شرایط آب و هوایی و ترافیک های شهری بین 50.000تا 60.000کیلومتر است.که به دو شیوه دستی و اتوماتیک قابل تعویض است.

تعویض روغن گیربکس بصورت دستی

 

در صورت تعویض روغن گیربکس به صورت دستی،تنها نیمی از روغن موجود در گیربکس تخلیه شده،و حدود 3.6لیتر روغن مورد نیاز است و تقریبا حدود سه لیتر روغن در داخل گیربکس باقی می ماند که با روغن نو مخلوط می شود و به همین دلیل به هیچ عنوان این نوع شیوه تعویض روغن توصیه نمی شود.

 

شیوه دوم جهت تعویض روغن

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس با دستگاه

شیوه دوم تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه است،که در این نوع از تعویض روغن با استفاده از دستگاهی که عملکردی بسیار شبیه به دیالیز خون دارد در هنگام موتور روشن و با استفاده از دو عدد شلنگ متصل به گیربکس عمل تخلیه ی روغن قدیمی و تزریق روغن نو را انجام می دهد.

در این حالت از تعویض روغن،روغن موجود در گیربکس اتوماتیک بصورت کامل تخلیه می شود و در این حالت نیازمند 7لیتر روغن گیربکس جهت انجام تعویض روغن با دستگاه می باشد.

سوالات خود را در رابطه با روغن گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ اچ سی کراس،گنجایش روغن گیربکس اتوماتیک،زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ،بهترین نوع روغن گیربکس اتوماتیک،هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه و تعمیرات گیربکس اتوماتیک در قسمت نظرات در پایین صفحه درج نمایید.

((تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک H30 CROSS با یک سال ضمانت))

((فروش گیربکس استوک اچ سی کراس))

مرکز تخصصی فروش و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

ستارخان،جنب آتشنشانی،خیابان نیرو،تعمیرگاه بیمارستان خودرو

مهندس معصومی09120727242

معتمد               09120727252